Egitime Kucak Dolusu Merhaba

Eğitime Kucak Dolusu Merhaba

Eğitim ve Öğretim hayatımızın gerçektende çok fazla yerini kaplıyor günümüzde ortalama öğretim süresi 16 yıl sürmekte ekstra eğitimleri söylemiyorum bile :) Eğitim ve Öğretim Hayatımızı Milli Eğitim Bakanlığı derslerle zorlaştırsada teknoloji adına ise kolaylaştırmak adına herşeyi yapıyor en Basiti E Okul Veli Bilgilendirme sistemi sayesinde hem öğretmenlerin hemde veli vede öğrencilerin hayatını oldukça kolaylaştırıyor .

Boya kalemleri, kokulu silgiler, baskılı çantalar ve rengarenk kırtasiye malzemeler. Özellikle çocukların çok ilgi duyduğu kırtasiye ürünlerine dikkat gerekiyor

Her okul döneminde çocukların düşlerini süsleyen ve okul stresini çoğu zaman eğlenceye dönüştüren bu kırtasiye ürünlerinin merdiven altı üretimleri birçok hastalığa davetiye çıkarıyor. Pelikan Türkiye Genel Müdürü Pınar Ersoy “Günümüzde birçok kırtasiye ürünlerinin ana maddesi plastik. Ucuz hammadde kullanılarak üretilen ürünlerde kullanılan solvent, fitalat, azor, ağır metaller, formaldehit gibi maddelerin yalnızca çocuklara değil erişkinlere de zararlı olduğu bir gerçek. Merdiven altı üretilen ürünler de işte tam böyle ürünlerdir” dedi. Ersoy, “Anne ve babalar okul masraflarından ve büyük harcamalardan kaçınırken ucuz ve kalitesiz ürünler alıp, istemeden çocuklarının sağlığını riske atabiliyor” şeklinde konuştu. Ersoy, ithal edilen ürünlerde CE veya EN belgeleri olduğunu, TSE ve ISO belgelerine gerek bulunmadığını, ancak Türkiye’de üretilmiş ürünlerde TSE ve İSO belgelerinin mutlaka aranması gerektiğini söyledi.

 

 

 

Yorum bırakın